|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۲۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابسته بیروت به مدت 4 روز از چهارم تا هفتم آبان ماه از ساعت15 الی 21 پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان است.
 سایپا در نمایشگاه خودرو لبنان حضور قدرتمندی خواهد داشتگروه خودرو سازی سایپا در نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابسته بیروت با آخرین محصولات و تکنولوژی های صنعت خودرو سازی کشور در راستای توسعه بازار صادراتی حضور خواهد یافت.
 

گروه خودرو سازی سایپا با هدف توسعه بازارهای صادراتی و ارائه دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور در نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابسته جمهوری اسلامی ایران در لبنان حضور خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه تخصصی خودرو، صنایع و محصولات جانبی در فضایی به مساحت1500 متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی بیروت برگزار می شود و انواع خودرو، قطعات یدکی و مواد اولیه تولید قطعات عرضه خواهد شد.

گروه خودرو سازی سایپا در این نمایشگاه محصولات گروه ایکس 100 ،گروه ایکس 200 ، گروه برلیانس (H320، H330 ، H230)، زامیاد 242، ریچ و الوند از شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپا کاشان، سایپا دیزل و زامیاد را در فضایی به مساحت بیش از 320 متر مربع به معرض نمایش قرار می دهد.

نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابسته بیروت به مدت 4 روز از چهارم تا هفتم آبان ماه از ساعت15 الی 21 پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان است.

گفتنی است چندی پیش اولین مرکز عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا با حضور دکتر مهدی جمالی مدیر عامل این گروه و حسین حاج حسن وزیر صنایع لبنان و جمعی از سرمایه گذاران این کشور در شهر جبیل در شمال لبنان جهت فروش و ارائه خدمات پس از فروش خودروهای گروه سایپا راه اندازی و آغاز بکار کرد که با استقبال خوب لبنانی ها همراه بوده است.

منبع: سایپانیوز
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین