|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: 40 بیمارستان از جمله 2 بیمارستان دهگلان و بانه استان کردستان تا پایان دولت یازدهم در کشور افتتاح می شود.
 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: 40 بیمارستان از جمله 2 بیمارستان دهگلان و بانه استان کردستان تا پایان دولت یازدهم در کشور افتتاح می شود.

محمد جعفر علیزاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان 235 تختخوابی سقز در گفت و گو با ایرنا افزود: با افتتاح این بیمارستان ها، چهار هزار و 600 تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور اضافه می شود.

وی اضافه کرد: در زمینه ساخت بیمارستان ها، دولت تدبیر و امید روند مناسب و مطلوبی در پیش گرفته شده است و بسیار امیدوارانه حرکت کرده است.

او پیرامون روند ساخت بیمارستان سقز هم با اشاره به بازدیدها متعدد از این طرح اظهار داشت: این طرح بیش از 60 درصد پیشرفیت فیزیکی دارد و بخشی از تاسیسات الکترونیکی آن هم خریداری شده است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار ویژه شهرستان سقز هم با عنوان اینکه عملیات اجرایی این بیمارستان در سال 88 آغاز شده است اعلام کرد: این بیمارستان دارای 6 بخش تخصصی کودکان، زنان، جراحی، سی سی یو (ccu)، آی سی یو (icu) و داخلی خواهد بود.

صابر زارعی یادآور شد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 31 هزار متر مربع در دست احداث است که تا 45 هزار متر قابل افزایش است.

وی عنوان کرد: تا کنون بیش از 160 میلیارد ریال برای ساخت این طرح هزینه شده است.

همچنین سید حسین میر شفیع، معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه سقز گفت: تملک زمین های مورد نیاز برای احداث مستحدثات مورد نیاز این طرح به جد پیگیری خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی فرماندار ویژه سقز هم در گفت و گو با ایرنا پیرامون فرودگاه سقز اظهار داشت: آغاز تملک زمین برای احداث فرودگاه سقز که در مسیر سه راهی سقز، مریوان و سنندج و در پنج کیلومتری این شهر قرار دارد از سال 82 شروع شده و سال 85 مصوبه هیات وزیران گرفت و در سال 86 جهت انجام عملیات عمرانی به پیمان گذاشته شد.

صابر زارعی اعلام کرد: تاکنون برای اجرای باند و برخی از امکانات زیر ساختی فرودگاه 190 میلیارد ریال هزینه شده است.

امروز پنجشنبه وزیر راه و شهر سازی همراه با چند تن از معاونانش برای افتتاح پروژه های راه سازی وارد استان کردستان شد.

سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین