|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
در این جلسه همچنین از خدمات سعید مقدم بخشدار پیشین بخش مرکزی میاندوآب تقدیر شد.
رقیه خاکپور با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان اولین زن در استان آذربایجان غربی به سمت بخشدار مرکزی شهرستان میاندوآب منصوب شد.

 به نقل از استانداری آذربایجان غربی، در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب و با حضور مدیر کل سیاسی، انتخابات و مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی و مسئولان محلی، آئین تودیع و معارفه بخشداران مرکزی میاندوآب برگزار شد.

در بخشی از این حکم آمده است: سرکار خانم خاکپور بنا به پیشنهاد فرماندار شهرستان میاندوآب جنابعالی را به عنوان بخشدار مرکزی آن شهرستان منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد در گسترش تعالیم ارزش های اسلامی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری، پیشبرد دقیق مصوبات و سیاست های دولت تدبیر و امید، پاسداری از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، امنیت مردم و کمک به محرومان، به کار گیری و تقویت افراد متعهد و کارآمد و حفظ و حراست از بیت المال جدی و کوشا باشید.

در این جلسه همچنین از خدمات سعید مقدم بخشدار پیشین بخش مرکزی میاندوآب تقدیر شد.

به گزارش ایرنا، بعد از انتصاب یک خانم به عنوان معاون فرمانداری شهرستان ماکو، این دومین انتصاب دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی است که امورات اجرایی سیاسی و اجتماعی را به قشر بانوان می‌سپارد.

شهرستان میاندوآب دارای سه شهر شامل میاندوآب، چهاربرج و باروق و سه بخش از جمله مرکزی، باروق و مرحمت آباد به مرکزیت میاندوآب است.

شهرستان میاندوآب با بیش از 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

‌‌
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ياسراسدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
0
با سلام و عرض ادب: انتصاب به جا وشايسته سركارخانوم رقيه خاكپور را به عنوان بخشدار بخش مركزي شهرستان مياندوآب از صميم قلب تبريك عرض ميكنم و آرزوي سربلندي و پيروزي براي دولت تدبير واميد را دارم . با احترام ياسراسدزاده دانشجوي حقوق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین