|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۲۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
هنرمندی که در بسیاری از سریال های تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی نقش پزشک را بازی کرده است، از نقش تازه خود در فیلمی جدید خبر داد.
هنرمندی که در بسیاری از سریال های تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی نقش پزشک را بازی کرده است، از نقش تازه خود در فیلمی جدید خبر داد.

حسین زمانی گفت: به زودی در فیلمی سینمایی حاضر خواهم شد. موضوع فیلم، بیماری سرطان است و من نیز نقش پزشکی جراح را بازی می کنم که با بیماران مبتلا به سرطان در ارتباط است.

او که تاکنون در 54 سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است، درادامه صحبت هایش افزود: مهمترین دلیل کارگردان های مختلف برای انتخاب من در نقش پزشک این است که در شغل حرفه ای خود بیش از 30 سال است که تجربه خدمات پزشکی، بیمارستانی دارم و در واقع کارشناس اتاق عمل هستم. این امر باعث شده تا نقش خود را با تسلط خاصی اجرا کنم.

زمانی گفت: در سریال بیمار استاندارد که چندی پیش به کارگردانی سعید آقاخانی از تلویزیون پخش شد بجای پزشک نقش مردی خلافکار را به من سپردند که اصلاً با این نقش احساس راحتی نداشتم و این را کارگردان هم متوجه شده بود.

این هنرمند 56 ساله تصریح کرد: در طول سال های گذشته با کارگردانانی همچون رضاعطاران، سعید آقاخانی، مهران مدیری، محمدحسین لطیفی، سیروس مقدم، جواد رضویان و فرشاد ارج، نرگس آبیار، حسین سهیلی زاده، برزو نیک نژاد، مسهود آب پرور و برخی دیگر همکاری داشته و بیشتر سریال ها مضمونی طنز داشته اند.

زمانی، سریال های تلویزیونی همچون دودکش، خروس، بچه های نسبتا بد، دزد و پلیس، تا ثریا، ستایش، بزنگاه، مرد هزارچهره، هوش سیاه، آمین، دردسرهای عظیم، نزدیک غیرممکن، بیمار استاندارد، دختران حوا، خوش نشین ها، سه دنگ سه دنگ، به کجا چنین شتابان، نقطه سرخط، سه در چهار، مهمانان ویژه، ترش و شیرین، تنهایی لیلا، پریا، روزهای بد بدر و بسیاری دیگر را از جمله سریال هایی برشمرد که در آنها حضور داشته است.

او حضورش در سریال پریا را بسیار مغتنم برشمرد و افزود: داستان پریا مربوط به بیماری ایدز بود. این بیماری از خطوط قرمز در بهداشت جامعه محسوب می شود. بنابراین پریا با پرداختن به ابعاد مختلف و اجتماعی آن، نوعی آموزش عمومی را در برخورد صحیح با این پدیده به نمایش گذاشت.

این هنرمند تلویزیونی از حضور در سریال بزنگاه به عنوان خاطره ای تلخ و شیرین یاد کرد و گفت: در این سریال، پزشکی بودم که در بین صحبت هایش، بشکن هم می زد. این فعل بشکن زدن باعث شد تا مدتی برخی شهروندان وقتی مرا می دیدند ناخود آگاه بشکن می زدند و ابراز محبت می کردند. همچنین در پشت صحنه این سریال سعی کردم کبریتی را با دندان هایم روشن کنم، کاری که از بچگی به صورت حرفه ای انجام می دادم. اما این بار چوب کبریت از دهانم بیرون آمد و گوگرد در حال اشتعال در دهانم جا ماند که باعث خنده عوامل بزنگاه شد.


زمانی مسیر سریال سازی تلویزیونی را در کشور بسیار موفق توصیف کرد و ادامه داد: در چند سال گذشته سریال های بسیار خوبی ساخته شده و هر چه جلوتر می رویم روند ساخت سریال ها حرفه ای تر می شود. البته هنوز نواقص و ضعف های وجود دارد ولی به آینده موفق این بخش امیدوارم.

این هنرمند در پایان با انتقاد از افرادی که به شبکه های خارج از کشور می پیوندند، گفت: دور از اخلاق بازیگری است هنرمندانی که با رادیو و تلویزیون و سینمای ایران شناخته و مطرح شده اند، برای مسائل مالی و چهره شدن به شبکه های فارسی زبان خارج از کشور مهاجرت کنند. آنهایی که قبل تر هم رفته اند نیز نتوانستند موفقیت های چشم گیری کسب کنند.

منبع : جام جم آنلاین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین