|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دیدار برابر سپاهان برای تیمش سومین داربی محسوب می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دیدار برابر سپاهان برای تیمش سومین داربی محسوب می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: همیشه وقتی به اصفهان می‌آییم هیجان خاصی داریم زیرا بازی با سپاهان برای ما همیشه جایگاه ویژه‌ای داشته است و می‌توانم بگویم این بازی سومین داربی بزرگ ماست. بعد از بازی با تراکتورسازی و استقلال، حالا باید مقابل سپاهان قرار بگیریم. هیچ چیز قشنگ‌تر از این گونه بازی‌ها نیست. در مورد سپاهان صحبت‌های زیادی می‌شود. تیمی که در 10 سال گذشته پرافتخارترین تیم در ایران بوده و بیشترین قهرمانی را داشته است. طبیعی است که بعد از کار موفق پارسال، تیم‌ امسال کاملتر و جوانتر شده است و مربی تیم قهرمان سال گذشته، امسال مربی این است. ایشان سال گذشته به عنوان بهترین مربی برگزیده شد و باید به او و تیمش تبریک عرض کنم به این دلیل که آقای ویسی در زمان کوتاهی موفق شد تیمش را ببندد و با کیفیت خوبی در کنار ما و تراکتورسازی از تیم‌های مطرح باشد. همین طور از فضایی که فردا حاکم خواهد بود خوشحالیم. انتظار یک داربی واقعی را داریم. مثل همیشه که بازی‌های پرسپولیس و سپاهان جذاب بوده است.

سرمربی پرسپولیس افزود: در واقع قبل از بازی با تراکتورسازی و استقلال هم گفتم که این بازی‌ها برای ما حکم داربی را دارد و در داربی برنده از پیش تعیین شده نیست. چون داربی حالت خاص خود را دارد و فردا هم همین طور است. موقعیت ما و سپاهان در جدول به اندازه کافی هواداران را مجاب کند که به تعداد هرچه بیشتر در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

در مورد تیم خودمان باید بگوید که کامیابی‌نیا را در اختیار نداریم که سه کارته است و فرشاد احمدزاده به دلیل مصدومیت حضور ندارد. دیگر بازیکنان موجود ما همه کاندیدای حضور در این بازی هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین