|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۲۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: در ساعت ۶:۱۵ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در حال حرکت در آزادراه کرج تهران بود که در کیلومتر ۲۳ این محور با یک دستگاه مینی‌بوس برخورد کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از تصادف مرگبار میان یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با مینی بوس در آزاد راه کرج تهران خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی  در این باره گفت: در ساعت ۶:۱۵ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در حال حرکت در آزادراه کرج تهران بود که در کیلومتر ۲۳ این محور با یک دستگاه مینی‌بوس برخورد کرد.

وی با بیان اینکه براساس گزارش های اولیه یک تن در محل حادثه جان خود را از دست داد، اظهار کرد: در این حادثه ۱۰ تن نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
رحمانی با بیان اینکه اتوبوس مذکور متعلق به شرکت واحد و حامل ۱۳ سرنشین بود، ادامه داد: بررسی های اولیه ماموران پلیس حاکی از این است که عدم رعایت فاصله طولی از سوی راننده اتوبوس بنز باعث این حادثه شده است.

همچنین بنابر اعلام روابط عمومی اورژانس کشور، این اتوبوس سرویس ایاب و ذهاب کارکنان شرکت ایران خودرو بوده و محل وقوع این حادثه در لاین جنوبی اتوبان کرج - تهران روبروی شهرک خاتم الانبیاء بوده است. همچنین بلافاصله اعزام آمبولانسها از سوی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ البرز صورت گرفته، بطوریکه اولین آمبولانس اعزامی در مدت زمانی ۲ دقیقه به محل رسیده و عملیات تریاژ و امداد رسانی را آغاز کرده است.

بنابر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز، این حادثه باعث مصدومیت ۱۲ نفر از سرنشینان شد و متأسفانه یک تن نیز در اثر شدت صدمات وارده در صحنه تصادف جان باخت. مصدومین ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های شهید مدنی و شهید باهنر کرج اعزام شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین