|
|
امروز: جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۴
»
کد خبر: ۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه جلسه نوبت عصر مجلس تا ساعت 20 تمدید می‌شود، گفت: در صورت عدم اتمام بررسی ها کار به شیفت سوم می رسد تا نتیجه انتخابات اعلام شود.
تدبیر و امیدمحمد رضا باهنر  با اشاره به روند رسیدگی به رای اعتماد به کابینه یازدهم در صحن علنی مجلس، گفت: پیش‌بینی کردیم که امروز قبل از اذان مغرب اخذ رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم انجام شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شمارش آرا حداکثر 45 دقیقه تا یک ساعت طول خواهد کشید، ادامه داد: امیدواریم رسیدگی در شیفت دوم صحن علنی به پایان برسد اما در صورت عدم اتمام بررسی ها کار به شیفت سوم می رسد تا نتیجه انتخابات اعلام شود.

وی با بیان اینکه بعید است که رسیدگی به رای اعتماد به وزرای پیشنهادی به شنبه برسد، توضیح داد: اگر بررسی ها امروز به اتمام نرسد چاره ای جز ادامه آن در روز شنبه نداریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادامه رسیدگی ها به رای اعتماد به وزرا در روز شنبه از نظر آیین نامه ای مشکلی ندارد، افزود: از نظر آیین نامه تنها موظف هستیم که صبح و بعد از ظهر جلسه داشته باشیم که تاکنون نیز به این وظیفه خود تا به حال عمل کردیم بنابراین طولانی شدن اعلام نتایج نیز بدون اشکال است اما تلاش داریم که این مساله این امروز به پایان برسد.

منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین