|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
محمدفواد صفاریان پور نیز پس از دریافت جایزه خود برای مجموعه تیزرهای سرطان از برادرش سیاوش صفاریان پور دعوت کرد برای دریافت جایزه به طور مشترک روی سن بیاید.
جشنواره فیلم سلامت در نخستین دوره خود در حالی به کار خود پایان داد که سالن مرکز همایش های رازی ساعتی پیش از شروع مراسم مملو از جمعیت بود.

 برخی از مخاطبان جشنواره فیلم سلامت ایستاده به تماشای آیین اختتامیه این جشنواره اقدام کردند. همچنین جمعیت زیادی نیز مقابل نمایشگرهای محوطه بیرونی سالن همایش های رازی، این مراسم را دنبال کردند.

در ابتدای این مراسم برای گرامیداشت زنده یاد داود رشیدی کلیپی از بازی های خاطره انگیز او در سالن نمایش داده شد.

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور میهمان آیین اختتامیه جشنواره فیلم سلامت بود.

ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم سلامت به روی سن دعوت شد، با تشویق و کف زدن های پی در پی حاضران مورد استقبال قرار گرفت.

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، دکتر هادی ایازی قائم مقام امور مشارکت های اجتماعی و دکتر ابراهیم داروغه زاده دبیر اولین جشنواره فیلم سلامت تندیس و هدیه پوران درخشنده را اهدا کردند. پیش از تقدیر از این هنرمند کلیپی از اظهار نظرهای مردم درباره فیلم های پوران درخشنده نمایش داده شد. در این کلیپ بانویی روشندل شعری در وصف این نویسنده و کارگردان سینما سروده بود را قرائت کرد.

احسان علیخانی مجری آیین اختتامیه از حاضران خواست تا حاضران با یاد فیلم های خاطره انگیز «رابطه»، «شمعی در باد»، «هیس!دخترها فریاد نمی زنند»، «رویای خیس»، «بچه های ابدی» پوران درخشنده را تشویق کنند.

یکی از برگزیدگان بخش دانشجویی پس از دریافت جایزه خود درخواست کرد تا مسئولان از جوانان حمایت کنند. زیرا جوانان گاهی بسیار بهتر از بقیه عمل می کنند. وی از یک جراحی سوختگی خود را برای دریافت جایزه اش به سالن همایش های رازی رسانده بود.
احسان علیخانی هنگام دعوت از امیر مهرداد خسروی داور بخش برنامه های تلویزیونی و گزارش های خبری از حاضران آیین اختتامیه خواست تا او را مورد تشویق ویژه قرار دهند.
وی گفت: آقای خسروی اولین فردی هست که 14 سال قبل وقتی من جوانی 17 یا 18ساله بودم، به من اعتماد کرد و دوربین دستم داد تا آیتمی کوتاه از یک برنامه را تهیه کنم.
احسان علیخانی از حاضران خواست تا به احترام زنده یاد داود رشیدی یک دقیقه ایستاده و این هنرمند فقید و برجسته را تشویق کنند.

مصطفی شریفی تهیه کننده برنامه «اکسیر» نیز پس از دریافت جایزه خود در بخش برنامه های تلویزیونی گفت: «اکسیر» برنامه جدیدی در صداو سیما بود و در 14 برنامه توانست نتایج ارزنده ای را از طریق تلویزیون و تاثیرگذاری بر جامعه هدفش به دست آورد.

این تهیه کننده از فرزاد حسنی به خاطر سبک جالب اجرایش در این برنامه تقدیر و جایزه خود را به زهرا عاملی همسرش تقدیم کرد.

علیخانی همچنین از فرزاد حسنی مجری برنامه «اکسیر» که در سالن حضور داشت، یاد کرد و در توصیفش از عبارت مجری خوب، توانا، مسلط و قدر استفاده کرد.

دکتر عاطفه میرسیدی گزارشگر سیما نیز پس از دریافت جایزه از مردم خواست مراقب سلامتی خود باشند.

یوسف سلامی گزارشگر سیما نیز با خنده پس از دریافت جایزه خود گفت: خوشحالم نتیجه کارم را اگرچه گزارش هایی حاشیه ای است، دیدم!

محمدفواد صفاریان پور نیز پس از دریافت جایزه خود برای مجموعه تیزرهای سرطان از برادرش سیاوش صفاریان پور دعوت کرد برای دریافت جایزه به طور مشترک روی سن بیاید.

یکی از برگزیدگان بخش مستند نیز با یاد کردن از عباس کیارستمی جایزه خود را به وی تقدیم کرد. همچنین محسن علیخانی کارگردان فیلم «چنگار» پس از دریافت جایزه خود از برخی از عوامل فیلم خود و ستاره اسکندری تشکر کرد.

کارگردان فیلم «آوا» در بخش فیلم کوتاه داستانی پس از دریافت جایزه اش گفت: دم رامبد جوان گرم که از عباس کیارستمی یاد کرد. خوشحالم کسی که فیلم را درباره اش ساختم، اکنون زنده است.

گروه موسیقی دال نیز اجرای موسیقی آیین اختتامیه جشنواره فیلم سلامت را برعهده داشت.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین