|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
وی درباره اینکه آیا در روزهای گذشته پس از اتفاقات تلخ ریو با بهداد سلیمی صحبت کرده یا خیر، گفت: صحبتی داشته‌ایم، از نظر روحی کمی بهتر شده زیرا دیگر کار از کار گذشته و چاره‌ای نیست.
هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: مظلومیت بهداد سلیمی را همه دیدند و بهداد برای مردم قهرمان است.

 مهرداد کفشگری در مورد مسابقه پسر دایی خود، بهداد سلیمی در مسابقات دسته فوق سنگین المپیک 2016 ریو اظهار داشت: متأسفم که به این واضحی حق بهداد سلیمی را خوردند. بهداد 6 ماه تمام تمرین کرد و از خودش گذشت تا پرچم ایران را به اهتزاز درآورد اما متأسفانه به راحتی حقش را خوردند. برای مردم ایران، بدون شک بهداد قهرمان است.

وی درباره اینکه آیا در روزهای گذشته پس از اتفاقات تلخ ریو با بهداد سلیمی صحبت کرده یا خیر، گفت: صحبتی داشته‌ایم، از نظر روحی کمی بهتر شده زیرا دیگر کار از کار گذشته و چاره‌ای نیست. متأسفانه رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری و سایر افراد قدرتمند، اجازه ندادند که حق به حق‌دار برسد.

هافبک تیم فوتبال پدیده در مورد شرایط خودش در پدیده تصریح کرد: تمرینات خود را دوباره از سر گرفته‌ایم تا با آمادگی کامل وارد هفته پنجم شویم و از تعطیلات به خوبی استفاده کنیم. روز به روز در حال پیشرفت و بهتر شدن هستیم. به آینده خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم نتایج خوبی خواهیم‌گرفت.

کفشگری در پایان گفت: با توجه به بازی‌های خارج از خانه، ثبت 5 امتیاز به هیچ‌وجه بد نیست و نیست، امیدوارم در ادامه لیگ با توجه به اینکه بازی‌های داخل خانه ما هم شروع می‌شود با حضور هواداران به نتیجه‌ای خوب دست پیدا کنیم.

منبع: میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین