|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
وی افزود: تمامی صفات و ویژگی‌های بارز انسان‌های مومن در این خانه رنگ و بوی عملی به خود می‌گرفت و اهالی این خانه مراقب بودند آنچه را که آموخته بودند را عملیاتی کنند.
آئین افتتاح خانه موزه آیت الله ابوترابی با حضور مسئوان استانی و کشوری در قزوین برگزار شد.

 صبح امروز آئین افتتاح خانه موزه آیت‌الله ابوترابی با حضور مسئولان شهری، استانی و کشوری در محل خانه موزه آیت‌الله ابوترابی برگزار شد.

در این مراسم آرش رشوند‌آوه مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین، فرج‌الله فصیح رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، احمد مسجد‌جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد به ترتیب به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد در این جلسه با اشاره به ویژگی‌های خاندان ابوترابی اظهار داشت: به عنوان فرزندی که در این خانه بزرگ شده است باید بگویم که این خانه مکان مناسبی برای  تبلور علم، ایمان، اخلاق، سیاست‌ورزی و غیره بود.

وی افزود: تمامی صفات و ویژگی‌های بارز انسان‌های مومن در این خانه رنگ و بوی عملی به خود می‌گرفت و اهالی این خانه مراقب بودند آنچه را که آموخته بودند را عملیاتی کنند.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کوچکترین زاویه‌ای بین آموخته‌ها و عمل در این خانه دیده نمی‌شد عنوان کرد: روزگاری رژیم شاهنشاهی با تانک این خانه را ویران کردند هیچ کدام از اهالی نگران نبودند و مرحوم سید عباس ابوترابی تنها نگران کتابهای خود بود که با وجود سوختگی کامل خانه کتابها سالم مانده بود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات شورای اسلامی شهر قزوین و شهرداری قزوین به مناسبت آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خاطرنشان کرد: تصمیمات و سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر قزوین منشا تحولات ارزشمندی در مدیریت شهری قزوین شده است که این اقدامات بسیار مطلوب ارزیابی می شود.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین