|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
وی تصریح کرد:در ادامه افتتاح ها و تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس به مردم، واحدهایی از فازهای 5، 8 و 9 نیز تا پابان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از افتتاح بیش از یک هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس در هفته دولت خبر داد.

احمد اصغری مهرآبادی با تاکید بر اینکه در هفته دولت قرار است بیش از هزار واحد مسکن مهر در فاز سوم پردیس به بهره برداری برسد،گفت:در مجموع شهر جدید پردیس دارای 82 هزار واحد مسکن مهر است که بنا داریم تا پایان سال پروژه‌های بدون معارض را به پایان برسانیم.

وی تصریح کرد:در ادامه افتتاح ها و تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس به مردم، واحدهایی از فازهای 5، 8 و 9 نیز تا پابان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

اصغری مهرآبادی با بیان اینکه یک هزار پروژه هدف برای افتتاح در هفته دولت دارای پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد هستند، تاکید کرد: همراه با افتتاح این واحدها سه باب مدرسه و یک باب کلانتری در فاز 11 پردیس، یک باب مسجد در فاز سوم و مسجد جامع شهر جدید پردیس نیز افتتاح می شوند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: همچنین جهت رفاه حال ساکنان مسکن مهر، مدرسه شهریار در فاز 2 پردیس نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های مسکن مهر با تسریع روند تکمیل آوردهای مردمی زودتر به پایان می رسد، عنوان کرد: تاکنون تامین خدمات آب و برق 35 هزار واحد به اتمام رسیده است و در تلاشیم تا در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال خدمات سایر واحدها را نیز تامین کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین