کد خبر: ۱۰۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر یکشنبه در دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان کرمانشاهی در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) اظهار کرد: همیشه از کرمانشاه خاطرات بسیار خوب و خوشی داشته ام و این بار هم با خاطرات خوب بیشتری از این استان می روم.
رئیس جمهوری گفت: استان کرمانشاه جایگاه بسیار ویژه ای در تاریخ علمی کشور در زمینه هایی سیاسی، اقلیمی، اقتصادی و فرهنگی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «تدبیر و امید»؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر یکشنبه در دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان کرمانشاهی در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) اظهار کرد: استان کرمانشاه جایگاه بسیار ویژه ای در تاریخ علمی کشور در زمینه هایی سیاسی، اقلیمی، اقتصادی و فرهنگی دارد.

دکتر روحانی گفت :همیشه از کرمانشاه خاطرات بسیار خوب و خوشی داشته ام و این بار هم با خاطرات خوب بیشتری از این استان می روم.

رئیس جمهوری با اشاره به دوران دفاع مقدس و درگیر بودن استان هایی همچون کرمانشاه افزود: امروز ما هر کاری برای مرزداران غیور انجام دهیم، اندک است.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید دست بدست هم داد، گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی باید از استخدام دولتی جوانان فاصله گرفت.

به گفته وی، باید دولت برای فعالیت های اقتصادی مردم فعالیت کند و در مواردی که مردم توان سرمایه گذاری ندارند، خود وارد کار شود.

روحانی اعلام کرد: کاری که دولت در زمینه پتروشیمی و راه آهن استان کرمانشاه انجام خواهد داد می تواند برای اقتصاد استان تحول آفرین باشد.

وی با بیان اینکه راه آهن تا پایان دولت به کرمانشاه می رسد، تاکید کرد: همه ما باید برای امید به آینده سرمایه گذاری کنیم و این ظلمی بزرگ به مردم است که هر کس در سایت و یا روزنامه ای، ملت را از آینده ایرانی بهتر مایوس کند.

روحانی گفت: انتقاد مشکلی ندارد اما مایوس کردن مردم شایسته نیست، سرمایه دولت از روز اول امید و اعتماد به مردم بوده و تاکنون با مشارکت مردم حرکت کرده ایم.

رئیس جمهوری یادآور شد: این درست نیست که هنوز یک انتخابات برگزار نشده برای انتخابات بعدی برنامه ریزی می کنیم بلکه باید رقابت انتخاباتی را برای زمان انتخابات بگذاریم.

دکتر روحانی با بیان اینکه در این کشور امروز شرایط ما از دیروز بهتر است، افزود: باید روز به روز زمینه را برای فعالیت بیشتر مهیا کنیم.

وی تاکید کرد: مردم در انتخابات هفتم اسفند امید را در کشور به اوج رساندند و درصددیم تا شرایط برای مشارکت بیشتر، همدلی و در نتیجه بالا رفتن امید در مردم بیشتر شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین