کد خبر: ۱۰۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:همه اعضای جامعه پزشکی در سال آخر دولت یازدهم هوشیار باشند زیرا عده ای دانسته یا ندانسته گروه های اجتماعی را روبه روی هم قرار می دهند.
  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:همه اعضای جامعه پزشکی در سال آخر دولت یازدهم هوشیار باشند زیرا عده ای دانسته یا ندانسته گروه های اجتماعی را روبه روی هم قرار می دهند.

سید حسن هاشمی روز یکشنبه در نشست اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به موضوع حقوق های نامتعارف افزود: حقوق های دریافتی همه مسئولان قانونی بوده اما اگر قانون اشکال دارد، قانون را درست کنید چرا آبروی افراد را می برید.

وی اظهار کرد: وجه تمایز ایران با خیلی از کشورهای غربی در اخلاق مداری است و گرنه در خیلی از زمینه ها ما عقب ماندگی داریم با این حال برای ما خیلی غصه است که در جمهوری اسلامی اخلاق رعایت نمی شود.

دکتر هاشمی گفت: متاسفانه ایران یک کشور سیاسی و خیلی از تصمیم ها در آن احساسی است و نه عقلانی.

وی اعلام کرد: حقوق جامعه پزشکی جزو کمترین حقوق های پرداختی است و وزارت بهداشت از نظر دریافتی در بین وزارتخانه ها در رتبه دوازدهم قرار دارد چنانکه فیش حقوقی من بعد از 34 سال خدمت، 75 میلیون ریال است.

وزیر بهداشت گفت: دولت در بودجه عمومی نمی تواند پولی به پزشکان اختصاص دهد به همین دلیل ما بخشی از حق العلاج جامعه پزشکی را به خودشان می دهیم در حالیکه اگر پزشکان در بخش خصوصی فعالیت کنند، می توانند چند برابر آن را بدست بیاورند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حکومت در گذشته غفلت کرده است، افزود: 30 درصد کسانی که اکنون به بیمارستان های دولتی مراجعه می کنند، تحت پوشش کمیته امداد هستند در حالیکه در گذشته نمی توانستند بدلیل فقر به بیمارستان مراجعه و مشکل خود را رفع کنند.

وزیر بهداشت در قالب بیست و نهمین سفر استانی هیات دولت به استان کرمانشاه سفر کرده است.

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ساعت 9 صبح یکشنبه به همراه 20 نفر از وزرا، معاونان، مشاوران، دستیاران و مسئولان عالی رتبه کشوری، وارد شهر کرمانشاه شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین