|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
به گفته توئیتر، کاربران این شبکه اجتماعی از امروز می توانند به عکس های خود استیکرهای مجازی چسبانده و آنها را در تایم لاین خود توئیت کنند.
 به گفته توئیتر، کاربران این شبکه اجتماعی از امروز می توانند به عکس های خود استیکرهای مجازی چسبانده و آنها را در تایم لاین خود توئیت کنند. توئیتر از همین ابتدا صدها استیکر متنوع را در اختیار کاربران قرار داده که بسیاری از آنها طراحی شده توسط گرافیست های این شبکه اجتماعی هستند، اما مواردی مثل اموجی های استاندارد Unicode را هم می توانید در میان شان پیدا کنید.

همچنین توئیتر مشغول ساخت کالکشن هایی از استیکرها برای مناسبت های مختلف هم هست. به عنوان مثال اگر همین حالا به فهرست استیکرها نگاهی بیندازید، مواردی مربوط به فارغ التحصیلی یا شروع تابستان را در میان شان مشاهده خواهید کرد.

استفاده از استیکر یکی از قابلیت های متداول و معمولی است که در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان می بینیم، اما توئیتر با یک تغییر هوشمندانه توانسته تا آنها را به قابلیتی منحصر به فرد تبدیل کند: استیکرهای توئیتر را می توان مثل هشتگ جستجو نمود. مورد دیگر اینکه با لمس هر استیکر، وارد تایم لاین جدیدی خواهید شد که در آن می توانید ببینید که کاربران توئیتر در سراسر جهان از استیکر منتخب شما چگونه استفاده می کنند.



به گزارش دیجیاتو، اگر تا به حال به پست های اسنپ چت استیکر اضافه کرده باشید، با استیکرهای توئیتر هم غریبه نخواهید بود. ابعاد تمامی این استیکرها را می توان به دلخواه تغییر داد، جهت شان را عوض کرد و به هر پست تعداد زیادی از آنها را اضافه نمود. برای دسترسی به استیکرهای توئیتر لازم است که از اپلیکیشن های iOS و اندروید این شبکه اجتماعی استفاده کنید.

البته در نسخه تحت وب توئیتر امکان تماشا و جستجوی آنها را دارید. به گفته توئیتر عرضه قابلیت مورد بحث از همین حالا در این شبکه اجتماعی آغاز شده و طی هفته های آینده کلیه کاربران می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین