|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف منزل و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
دختر جوان که با پیک موتوری ازدواج کرده بود، برای تامین هزینه زندگی و مراسم ازدواج نقشه سرقت از خانه صاحبکارش را طراحی کرد.

 پنجم اردیبهشت امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا به ماموران اعلام کرد که خدمتکار منزلش به همراه دو مرد جوان قسمتی از اموال منزلش به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان را سرقت کردند.  

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف منزل و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از حدود دو سال پیش، خانم جوانی به نام نگار به عنوان خدمتکار در منزل بنده مشغول به کار شد و طی این مدت هیچ مشکلی  نداشتیم و همین موضوع باعث اعتماد کامل بنده و اعضای خانواده  به او شد.

مالباخته در ادامه اظهاراتش و در خصوص نحوه سرقت اموال منزلش توسط خدمتکار منزلش به کارآگاهان گفت: روز سرقت داخل اتاق مشغول کار بودم که نگار  یک لیوان آبمیوه برایم آورد.

به محض نوشیدن آبمیوه، دچار سردرد شدید و سرگیجه شدم. در همین زمان دو نفر آقا وارد منزل شدند و پس از بستن دست و پای بنده، اموالی از جمله وجوه نقد، اوراق بهادار و ... را به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان را سرقت کرده و از محل متواری شدند.   

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت نگار۲۵ ساله در منطقه خزانه شده، با مراجعه به این محل اطلاع پیدا کردند که نگار همزمان با سرقت از این محل متواری شده است. در ادامه ی تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که نگار  از چندی پیش با جوانی به نام علی آشنا شده و قصد دارد با او ازدواج کند.

با شناسایی علی ۳۲ ساله، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که وی شخصا در سرقت حضور داشته که بلافاصله محل کارش در رستورانی در محدوده بزرگراه شهید حقانی به عنوان پیک موتوری شناسایی و ۲۱ اردیبهشت دستگیر و در ادامه با شناسایی محل سکونتش در منطقه خزانه و بازرسی از آن تمامی اموال سرقت شده از منزل مالباخته کشف و توقیف شد.

با اعتراف علی به مشارکت یکی از دوستانش به نام احسان  ۳۶ ساله در انجام سرقت، احسان نیز در محدوده میدان امام حسین (ع) دستگیر و پس از مواجه حضوری با علی و اطلاع از اعتراف صریح همدستش، صراحتا به مشارکت در سرقت اعتراف کرد.

سرانجام نگار نیز به عنوان طراح اصلی سرقت، ۲۷ اردیبهشت دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد.

نگار به عنوان سرکرده گروه و طراح اصلی سرقت، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از حدود دو سال پیش به عنوان خدمتکار در منزل شاکی مشغول به کار شدم و طی این مدت اطلاعات دقیق و کاملی در خصوص میزان درآمدش، محل نگهداری طلا و جواهرات و وجوهات نقد داخل خانه و .... پیدا کرده بودم تا اینکه چندی پیش، در حالی که برای صرف غذا به رستورانی در محدوده بزرگراه حقانی رفته بودم، با علی آشنا و در ادامه به یکدیگر علاقه مند شدیم. تصمیم گرفتیم با یکدیگر ازدواج کنیم. به منظور تهیه هزینه های زندگی، پیشنهاد سرقت از خانه آقای ... را مطرح کردم و  تصور می کردم  که پول زیادی از سرقت به دست خواهیم آورد اما در زمان انجام سرقت اطلاع پیدا کردیم که تنها چند میلیون تومان بیشتر در خانه وجود ندارد که نهایتا با سرقت این مبلغ و مقداری اوراق بهادار و ... از محل فرار کردیم.  

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: با کشف  اموال سرقت شده و اعتراف صریح متهمان به ارتکاب سرقت، آنها به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی که هر سه نفر آنها با قرار صادره روانه زندان شدند.
طاهره خانی



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین