|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
جانشین انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری راننده متخلف، گفت : کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را پنج میلیارد ریال اعلام کردند .
جانشین فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کانتینر حامل بار اسباب بازی خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در خرم آباد خبر داد .
کشف محموله اسباب بازی میلیاردی در خرم آباد

 سرهنگ علی احمدی‌تبار در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق  کالا و ارز پلیس آگاهی استان در راستای اجرای طرح ها و مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق با استقرار در آزاد راه خرم آباد - اندیمشک حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کانتینر را توقیف کردند .
 
وی در ادامه افزود : ماموران در بازرسی خودرو توقیفی 40 هزار و 775 عدد اسباب بازی خارجی قاچاق فاقد مجوز قانونی ، بارگیری شده در استان های جنوبی به مقصد تهران را کشف کردند .
 
جانشین انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری راننده متخلف، گفت : کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را پنج میلیارد ریال اعلام کردند .
 
احمدی تبار با اشاره به این که قاچاق کالا از جهات گوناگون ، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند، گفت : پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کند .

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ، مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت ، نسبت به برخورد با مجرمان و متخلفان ، اقدام لازم صورت گیرد .

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین