|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
دو تیم فرانسه و رومانی در اولین دیدار یورو 2016 در ورزشگاه استادوفرانس پاریس برابر هم به میدان رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
 نیمه نخست اولین دیدار جام پانزدهم بین فرانسه و رومانی بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

 دو تیم فرانسه و رومانی در اولین دیدار یورو 2016 در ورزشگاه استادوفرانس پاریس برابر هم به میدان رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

بازی برخلاف انتظار با برتری تیم رومانی شروع شد و این تیم بهتر توانست توپ را به گردش دربیاورد. در دقیقه 5 میزبان شانس آورد که دروازه خود را باز شده ندید. روی یک ضربه کرنر استانکو با ضربه سر خطرناک ظاهر شد که این توپ در خط دروازه به هوگو لوریس برخورد کرد و به زمین برگشت و توپ برگشتی را نیز بازیکنان رومانی نتوانستند وارد دروازه کنند تا خطر از بیخ گوش میزبان بگذرد و آسیب پذیری خط دفاع فرانسه بیش از پیش نمایان شود.

بازیکنان رومانی در موقعیت بعدی مسابقه نیز خطرناک ظاهر شدند ولی توپ روی تور دروازه فرود آمد تا دروازه فرانسه بسته بماند.

فرانسه رفته رفته با میدان داری پل پوگبا توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد و خود را از فشار رومانی خارج کند.

در دقیقه 13 مسابقه آنتوان گریزمان می‌توانست دروازه رومانی را باز کند ولی ضربه سر او به تیر دروازه اضابت کرد تا اولین خطر جدی فرانسه از دست برود. حرکات خوب دیمتری پایت و گریزمان و همکاری خوب بین آنها باعث شده بود سرعت کم خط دفاع رومانی نمایان شود ولی موقعیت هایی فرانسه جدی نبود که دروازه رومانی را باز کند.

در دقیقه 36 یکی از جدی ترین موقعیت های بازی را گریزمان از دست داد و ضربه او با برخورد به یک بازیکن رومانی با فاصله کم به بیرون رفت که داور متوجه نشد و این صحنه را کرنر تشخیص نداد.

در آخرین ثانیه های نیمه نخست نیز ضربه سر اولیویه ژیرو روی ارسال پایت از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت سرعت بازی در اواخر نیمه نخست کاهش یافت تا این دیدار با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان برسد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین