|
|
امروز: شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ آلودگی هوای تهران

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت هم‌اکنون روی عدد ۱۵۳ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت قرمز و ناسالم برای تمام گروه‌ها است. در وضعیت قرمز آلودگی هوا؛ افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند.

تصاویر/ شیراز؛بازگشت گروگان آزاد شده به آغوش خانواده

در حادثه آدم ربایی ظهر امروز (۱۱ آذر) شیراز دو نفر گروگان گرفته شدند که یکی از گروگان‌ها قبل از رسیدن پلیس،‌ به دست آدم‌رباها کشته شد اما ماموران انتظامی پس از درگیری مسلحانه با تیم آدم ربا موفق به رهایی گروگان دیگر شدند که در نهایت پس از انتقال به مقر پلیس، به آغوش خانواده بازگشت.

تصاویر/ تشییع پیکر بیتا فرهی

مراسم تشییع پیکر «بیتا فرهی» بازیگر سینما و تلویزیون، صبح امروز سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ در خانه سینما برگزار شد.بیتا فرهی به دلیل بیماری ریوی در بیمارستان دی بستری بود و ۴ آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت.

تصاویر/ نگاهی به ویرانی‌های غزه

در آتش بس موقت بشردوستانه که طی آن تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه بر اساس توافق جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و رژیم صهیونیستی به مدت ۴ روز متوقف شد، صحنه‌های ویرانی نوار غزه آشکار شده است.

تصاویر/ بازگشت به خانه پس از آتش بس

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح (به وقت محلی) جمعه ۳ آبان ۱۴۰۲آغاز شد.این آتش بس قرار بود روز پنج‌شنبه ساعت ۱۰ به وقت محلی در غزه اجرایی شود که به دلیل آنچه مسائل فنی و لجستیک عنوان شده با یک روز تاخیر از دیروز جمعه در غزه اجرایی شد.آتش‌بس ۴ روز خواهد بود که از صبح جمعه شروع شده که طی آن هرگونه اقدام نظامی گردان‌های قسام و گروه‌های مقاومت فلسطین و دشمن صهیونیستی در طول ایام آتش‌بس متوقف خواهد شد.

تصاویر/ مراسم تدفین و خاکسپاری پیکر استاد «محمدعلی اسلامی ندوشن»

پیکر مرحوم استاد محمدعلی اسلامی نُدوشن، نویسنده، شاعر و پژوهشگر نامی ایران در محل آرامگاه مشاهیر نیشابور با حضور مردم، فرهیختگان و جمعی از اساتید دانشگاه تشییع و به خاک سپرده شد. استاد محمدعلی اسلامی نُدوشن وصیت کرده بود که پس از فوت در شهر نیشابور و در جوار آرامگاه عطار و خیام به خاک سپرده شود. پیکر وی پس از گذشت ۱۸ ماه برای خاکسپاری از کانادا به این شهر منتقل شد.

تصاویر/ بازگشت پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن به ایران

محمدعلی اسلامی ندوشن پس از چند سال دوری از ایران به وطن بازگشت؛ این‌بار اما پیکرش برای وداع و آرام گرفتن در خاک سرزمین مادری. پیکر چهره مطرح فرهنگ و ادب ایران که سال گذشته در کانادا از دنیا رفت، صبح (یکشنبه، ۲۸ آبان) به فرودگاه امام خمینی رسید و مورد استقبال قرار گرفت.

تصاویر/ مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد اکبر گلپا

آیین تشییع پیکر زنده‌یاد اکبر گلپایگانی معروف به «گلپا»، صبح امروز سه شنبه (۱۶ آبان) با حضور دوستدارانش و در حالی که قطعات قدیمی او را با هم همخوانی می‌کردند، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

تصاویر / سعید جلیلی با تیبا آمد

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی روز‌های اخیر در نشست گفتمان انقلاب دوم در دانشگاه امیرکبیر و تبیین ابعاد سیاسی و اجتماعی عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین در دانشگاه تهران حضور یافت.

تصاویر/ تشییع پیکر شهدای غزه

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به هشت هزار و ۵۲۵ نفر افزایش پیدا کرده است که از این میان سه هزار ۵۴۲ نفر کودک و دو هزار ۱۸۷ نفر زن هستند.
4 صفحه