|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ پدر و مادر بابک خرمدین در دادسرای امور جنایی

چند روز پیش بود که بدن مثله شده بابک خرمدین، کارگردان سینما، در سطل‌های زباله شهرک اکباتان پیدا شد؛ در تحقیقات اولیه، پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند. امروز چهارشنبه (۲۹ اردیبهشت) محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در گفتگو با میزان اعلام کرد که پدر و مادر خرمدین اعتراف کردند که داماد و دختر خانواده را در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۷ به همان روش به قتل رساندند.

تصاویر/ غسل تعمید کودکان مندایی در اهواز و سوسنگرد

مراسم غسل تعمید کودکان و نوزادان تازه متولد شده مندایی در رودخانه کارون اهواز و رودخانه کرخه در سوسنگرد انجام شد. در آیین مندایی وقتی نوزاد به دنیا می‌آید باید یک غسل تعمید انجام دهد و با توجه به اینکه در ۲۶ تیرماه روز عید خلقت حضرت آدم به همراه ۳۶ ساعت اعتکاف است، نوزادان باید غسل اولیه را انجام داده باشند تا در این اعتکاف شرکت کنند. مراسم غسل تعمید در شرایط کرونایی توسط روحانیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد کم در رودخانه کارون و کرخه انجام شد.

تصاویر/ چهارمین روز ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

روز گذشته چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تالار وزارت کشور برگزار شد . ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و این روند تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

تصاویر/ دومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

دومین روز از ثبت نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز آغاز و شد و در نهایت ۷۳ نفر دیگر برای انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کردند که مجموعا آمار به ۱۳۰ نفر رسید. محمود احمدی‌نژاد، صادق خلیلیان، رستم قاسمی، محمد عباسی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری، ثبت‌نام کردند.

تصاویر/ پاسخ موشکی غزه به جنایات صهیونیست‌ها

گروه‌های مقاومت امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در هتک حرمت مسجدالاقصی، شهر «تل آویو» و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند. همچنین رژیم کودک کش صهیونیستی اقدام به گلوله باران غزه کرد.

تصاویر/ اولین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

با دستور برگزاری ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از ساعت ۸ صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ رسما روند ثبت‌نام از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مدت ۵ روز رسماً آغاز شد.

تصاویر/ تجمع اعتراضی افغان‌ها در تهران

تجمع اعتراضی جمعی اتباع افغانستانی مقیم تهران در محکومیت حمله تروریستی به مدرسه سیدالشهدا کابل، ۲۱ اردیبهشت ماه در مقابل سفارت افغانستان در تهران برگزار شد. در این تجمع حاضران با شعار مرگ بر طالبان انزجار خود را از این جنایت اعلام کردند.

تصاویر/ روز خونین مسجدالاقصی

درگیری شدید اشغالگران صهیونیست با نمازگزاران فلسطینی در صحن مسجدالاقصی امروز هم ادامه یافت و در جریان آن ۲۱۵ نفر زخمی و یک فلسطینی به شهادت رسید.

تصاویر/ افزایش آمار شهدای انفجار در غرب کابل

روز شنبه، سه انفجار پیاپی در حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل رخ داد. بر اساس اعلام شاهدان عینی، این حادثه در نزدیکی مدرسه دخترانه سیدالشهداء در غرب کابل روی داد.این حادثه ناشی از انفجارهایی بود که به دلیل منهدم شدن یک خودرو بمب گذاری شده مقابل این مدرسه به وقوع پیوست.«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در واکنش به انفجارهای غرب شهر کابل، پایتخت افغانستان اعلام کرد: ما این انفجارها را محکوم می‌کنیم. سخنگوی طالبان در ادامه ضمن تأکید بر عدم دخالت در این رویداد، اعلام کرد گروهک تروریستی داعش مسئول این حوادث بوده است.

تصاویر/ آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن پاستور در بندرعباس

فاز سوم تست انسانی واکسن پاستور صبح امروز پنجشنبه در بندرعباس آغاز شد.پس از پایان واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال، واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۸۰ سال و پس از آن افراد ۱۶ تا ۶۵ سالی که بیماری زمینه‌ای دارند انجام می‌شود. تاکنون ۲۰ هزار واکسن در هرمزگان تزریق شده است.

تصاویر/ جستجو برای یافتن دو معدنچی مدفون شده در معدن زغالسنگ طزره

بعد از ظهر شنبه دو معدن چی در طزره شمال دامغان زیر آوار یکی از تونل‌های معدن البرز شرقی مدفون شدند که تا کنون تلاش برای نجات آنها بی‌فایده بوده است.این دو معدنچی از بعد از ظهر شنبه در زیر آوار مانده‌اند و هنوز از سرنوشت آن‌ها خبری در دست نیست.

تصاویر/ مراسم شب نوزدهم قدر در بهشت زهرا

مراسم احیای نخستین شب قدر رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری، شنبه شب تا بامداد یکشنبه (۱۱ و ۱۲ اردیبهشت) در بهشت زهرا(س) برگزار شد. به دلیل تداوم شیوع کووید-۱۹ و در پیک چهارم کرونا در ایران، ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که این مراسم در شهرهای قرمز و نارنجی باید در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های اجتماعی برگزار شود.
6 صفحه