قانعی، صرفه جویی ارزی ناشی از تولید این داروها در کشور را حدود یک میلیارد دلار در سال برآورد کرد و افزود: اکنون داروهای زیستی در صدر داروهای وارداتی به کشور قرار دارند و برنامه ستاد این است که تا سه سال آینده همین میزان واردات را هم با تولید داخلی تامین کنیم.
کد خبر: ۲۵۲۸۱۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۰۴