علیرضا جاویدنیا

علیرضا جاویدنیا
جاویدنیا که در این چند روز در بیمارستان بستری بود درباره وضعیت جسمانی خود بیان کرد: خدا را شکر حالم خیلی بهتر است و امروز پنجشنبه ۱۵ آذر بعد از معاینه توسط پزشک از بیمارستان مرخص می شوم.
کد خبر: ۲۴۱۵۳۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۵