چند سال قبل مجسمهای از یک آتش نشان ساخته و در ورودی غربی تهران نصب شد؛ اما این مجسمه به شکل تک رنگ بوده و رنگ چندان مناسبی هم نداشت، ضمن اینکه در اثر بارش باران و تابش مستقیم نور آفتاب رنگ خود را نیز از دست داده بود.
کد خبر: ۲۳۴۳۳۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۵