ارکستر سازهای ملی ایرانی با سرپرستی و نظارت فرهاد فخرالدینی در تابستان سال جاری به رهبری علیاکبر قربانی برای اجرا در جشن بیستمین سالگرد پایتخت شدن "آستانه" تشکیل شد. این ارکستر به دعوت آکادمی دولتی "فیلارمونیای" آستانه در قزاقستان به روی صحنه رفت.
کد خبر: ۲۲۷۳۹۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۰۵