شیرینی آلوده

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۴۲
شیرینی آلوده
دکتر علیرضا مهرعلیان، مدیر شبکه بهداشت - درمان شهرستان البرز، از کشف و معدوم کردن بیش از یک هزار کیلوگرم شیرینی میشکا در یک واحد تولیدی در شریفیه به دلیل آلودگی بالای میکروبی خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۳۲۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۰۴