1200کیلوگرم شیرینی آلوده در البرز کشف شد
کد خبر: ۲۲۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
دکتر علیرضا مهرعلیان، مدیر شبکه بهداشت - درمان شهرستان البرز، از کشف و معدوم کردن بیش از یک هزار کیلوگرم شیرینی میشکا در یک واحد تولیدی در شریفیه به دلیل آلودگی بالای میکروبی خبر داد.
دکتر علیرضا مهرعلیان، مدیر شبکه بهداشت - درمان شهرستان البرز، از کشف و معدوم کردن بیش از یک هزار کیلوگرم شیرینی میشکا در یک واحد تولیدی در شریفیه به دلیل آلودگی بالای میکروبی خبر داد.متولی سلامت شهرستان البرز اظهار کرد: پیرو بازدید کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه از یک واحد تولیدی شیرینی میشکا و پس از مشخص شدن آلودگی میکروبی توسط آزمایشگاه کنترل کیفیت استان، دستگاه های این واحد، پلمپ و یک هزار و 200کیلوگرم از محصول این واحد، معدوم شد./برنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین