حاتمی‌ کیا

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۴۸
حاتمی‌ کیا
من به عنوان فیلمسازِ یکی از همین فیلم‌ها، وقتی می‌بینم تحلیل‌ها به انتخابات و برجام و تلویزیون اشاره می‌کند عصبانی‌ام می‌کند. ببخشید! انگار ما هم فیلمسازی بودیم که فیلمی ساختیم و مردم می‌بینند و راضی برمی‌گردند. این مسئله‌ مهمی است. چند فیلم داریم که این حالت را ندارد و نتوانستند ارتباط ایجاد کنند. من معتقدم فیلم‌ها هم مؤثر هستند.
کد خبر: ۹۲۸۴۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۲۶