عضو اتحادیه صادرکنندگان فراوردههای نفتی اظهار داشت : قاعدتا باید یک مرجعی تعیین شود تا به این بحث ها پایان دهد، چرا که خیلی فرصت نداریم . نباید فراموش کرد به دلیل برجام ایران تا مدتی مورد توجه قرار دارد و بسیاری از شرکت ها آمده اند تا وارد این مباحث شوند.
کد خبر: ۸۲۰۶۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۵