حبیبی در گفت و گویی بیان کرد: بنده در حزب مؤتلفه اسلامی اگر در لیست اصولگرایان قرار نگیرم، حتماً انصراف می دهم.وی ادامه داد: دوستان ما در حزب مؤتلفه اسلامی نیز تقریباً همگی این تصمیم را دارند که اگر در لیست اصولگرایان قرار نگیرند حتماً انصراف دهند.
کد خبر: ۸۰۹۶۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۹