تدبیر و امید، روحانی، تخلف پزشکان، حسینعلی شهریاری

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۰۵
تدبیر و امید، روحانی، تخلف پزشکان، حسینعلی شهریاری
پزشک و پرستاری که بخیه کودک را کشیده اند قطعا متخلف بوده اند اما بحث این است که مسئولین بیمارستان باید نظارت بر زیر مجموعه خود داشته باشند و اصل بر این است که اگر کسی در یک مجموعه ای تخلف می کند قطعا مسئولین آن مجموعه نیز مقصر هستند
کد خبر: ۷۴۵۵۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۹