تدبیر و امید، روحانی، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، توهین، غلامرضا اسدالهی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۶
تدبیر و امید، روحانی، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، توهین، غلامرضا اسدالهی
اسدالهی همچنین بیان کرد: گزارش هایی در این جلسه خوانده شد که بعضا مربوط به شکایات مراجع بوده است که حال باید از هیئت، استعلام کنند که اساسا این مباحث عنوان شده در حوزه اختیارات نمایندگان بوده است یا خیر.
کد خبر: ۶۹۹۰۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۳