تدبیر و امید، روحانی، نظارت بر اجرای برجام، غلامعباس منصوری آرانی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۴۱
تدبیر و امید، روحانی، نظارت بر اجرای برجام، غلامعباس منصوری آرانی
منصوری آرانی دلیل مراجعه به کمیسیون ها برای تکمیل گزارش این چنین بیان کرد که : به هر صورت نمی توان تا شش ماه صبر کرد تا گزارشی ارائه شود و آن را به صحن منتقل کنیم.
کد خبر: ۶۹۵۷۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۱