آیتالله وحیدخراسانی همگان را به خواندن دعای فرج در ساعت ۱۱ شب نیمه شعبان دعوت کرد.

آیتالله وحیدخراسانی همگان را به خواندن دعای فرج در ساعت ۱۱ شب نیمه شعبان دعوت کرد.
این مرجع تقلید اظهار کرد: طلاب و علما مردم را به قرائت دعای فرج در شب نیمه شعبان ترغیبت کنند زیرا در این شب کسی بدنیا میآیند که خودشان در موقع تولد فرمودند که صدق و عدل خدا در این وجود است.