وزیر خارجه ایران به تهران بازگشت
کد خبر: ۹۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
وزیر امور خارجه ایران که به منظور شرکت در نشست گروه تماس بینالمللی سوریه به اتریش سفر کرده بود، بامداد امروز (چهارشنبه) به تهران بازگشت.
وزیر امور خارجه ایران که به منظور شرکت در نشست گروه تماس بینالمللی سوریه به اتریش سفر کرده بود، بامداد امروز (چهارشنبه) به تهران بازگشت.وزیر امور خارجه ایران که به منظور شرکت در نشست گروه تماس بینالمللی سوریه به اتریش سفر کرده بود، بامداد امروز (چهارشنبه) به تهران بازگشت.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست گروه تماس بینالمللی سوریه دوشنبه شب وارد اتریش شد و پس از حضور در این نشست و رایزنی با برخی مقامات شرکت کننده بامداد امروز (چهارشنبه) به تهران بازگشت.
وزیر امور خارجه در این سفر با همتایان خود از کشورهای آمریکا، انگلیس، عمان و استرالیا دیدار و گفتگو کرد.
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین