سه هوادار تراکتورسازی غش کردند
کد خبر: ۹۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
شبعد از پیروزی تراکتورسازی برابر استقلال سه هوادار این تیم بیهوش شدند.
بعد از پایان بازی تراکتورسازی و استقلال سه تن از هواداران تراکتورسازی به شدت دچار مشکل شدند و با حالت بیهوشی روبه رو شدند. آنها توسط هواداران به آمبولانسها منتقل شدند و در حال حاضر حال آنها رضایت بخش اعلام شده است.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
