مذاکرات صلح یمن به حالت تعلیق درآمد
کد خبر: ۹۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰
نماینده سازمان ملل در امور یمن مذاکرات صلح یمن در کویت را به حالت تعلیق درآورد.
نماینده سازمان ملل در امور یمن مذاکرات صلح یمن در کویت را به حالت تعلیق درآورد.جلسه مذاکرات صلح یمن در کاخ «بیان» کویت، بین هیات انصارالله و کنگره مردمی با هیات ریاض با حضور اسماعیل ولد الشیخ نماینده سازمان ملل در امور یمن برگزارش شد.
به گزارش پایگاه خبری العهد، هیات ریاض یا هیات دولت مستعفی یمن وابسته به سعودی ها از بحث و گفتگو درباره اصل توافق شانه خالی می کنند.
شبکه اسکای نیوز گزارش داد که اسماعیل ولد الشیخ نماینده سازمان ملل در امور سمن، مذاکرات صلح یمن در کویت را به حالت تعلیق درآورده است.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین