اکبر عبدی در بیمارستان بستری شد
کد خبر: ۹۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
اکبر عبدی بازیگر سینما وتلویزیون برای انجام عمل پیوند کلیه در بیمارستان بستری شد.
اکبر عبدی بازیگر سینما وتلویزیون برای انجام عمل پیوند کلیه در بیمارستان بستری شد.اکبر عبدی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون که از مدتها پیش، از بیماری کلیه رنج میبرد، از چند روز گذشته برای انجام عمل پیوند کلیه در بیمارستانی در تهران بستری شد و در حال حاضر مشغول انجام آزمایشهای پیش از جراحی و دیالیز بوده تا برای شروع عمل طی روزهای آینده آماده میشود.
این بازیگر هم اکنون در بیمارستان بستری است و در انتظار مهیا شدن شرایط عادی است تا پیش از انجام عمل پیوند هیچگونه فشار و ناراحتیای به او وارد نشود.
رضا شهریاری خواهرزاده اکبر عبدی در گفتگو با ایلنا از بستری شدن این بازیگر خبر داد.
اکبر عبدی بازیگر شناخته شده کشور و خالق ماندگارترین شخصیتهای کمدی در سینما و تلویزیون است که مدتها از بیماری کلیه رنج میبرد و به گفته خودش هفتهای سه ساعت دیالیز میشد.
اکبر عبدی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر میباشد. وی بیشتر در نقشهای کمدی بازی میکند و فیزیک بدنی خاصی دارد و صورت وی، امکان گریم شدید و ساختن چهرههای گوناگون، مانند نوجوانان و زنان را به وی میدهد. اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین