حمله اشرار مسلح به مأموران ایست و بازرسی خاش
کد خبر: ۹۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت ۳ مأمور ناجا به دنبال حمله اشرار مسلح به تیم ایست و بازرسی شهرستان خاش خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت ۳ مأمور ناجا به دنبال حمله اشرار مسلح به تیم ایست و بازرسی شهرستان خاش خبر داد.سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در ساعت 21 سه شنبه مأموران نیروی انتظامی در سطح شهر خاش مشغول عملیات ایست و بازرسی بودند که ناگهان یک گروه از اشرار مسلح به مأموران ناجا حملهور شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در پی حمله اشرار مسلح 3 نفر از مأموران ناجا به درجه شهادت نائل شدند و 2 نفر دیگر نیز مجروح شدند.
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری اشرار مسلح با جدیت تمام در حال انجام است.
منبع: باشگاه خبرنگاران
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین