اوباما: درگیری با ایران به نفع هیچ کشوری نیست
کد خبر: ۹۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
رئیسجمهور آمریکا در نشستی خبری در پایان نشست مشترک با سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض و در پرسش و پاسخ با خبرنگاران گفت: دوستی و همکاری بین ما و عربستان در چند دهه گذشته ادامه داشته است.
رئیسجمهور آمریکا در نشستی خبری در پایان نشست مشترک با سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض و در پرسش و پاسخ با خبرنگاران گفت: دوستی و همکاری بین ما و عربستان در چند دهه گذشته ادامه داشته است.
اوباما افزود: آتشبس در یمن به آغاز روند مسالمتآمیز در این کشور کمک کرد.
وی در بخشی دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد: بدون اعضای شورای همکاری نمیتوانستیم به توافقنامه هستهای با ایران دست پیدا کنیم. دستیابی به توافقنامه هستهای با ایران به معنای نادیده گرفتن اقدامات بیثبات کننده این کشور در منطقه نیست.
اوباما گفت: ایران به تعهدات خود بر اساس توافقنامه هستهای عمل میکند.
به گزارش خبرگزاری صداو سیما، رئیسجمهور آمریکا افزود: به نفع هیچ کشوری نیست با ایران «درگیر» شود.
باراک اوباما با بیان اینکه کشمکش با ایران به نفع هیچ کشوری نیست، ادامه داد: بین ما و کشورهای عضو شورای همکاری درباره ایران اختلافات تاکتیکی وجود دارد.
برچسب ها: تدبیروامید ، روحانی
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
