عروسی من با قهرمانی پرسپولیس است
کد خبر: ۸۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
بازیکن پرسپولیس می گوید عیدی اصلی را اردیبهشت ماه به هواداران می دهند.
بازیکن پرسپولیس می گوید عیدی اصلی را اردیبهشت ماه به هواداران می دهند.علیپور در گفت و گویی کوتاه درباره شرایط این روزهای خودش و تیمش می گوید:«همه چیز که خوب است.من منتظر دو اتفاق ویژه در سال جدید هستم.
یکی اینکه مراسم عروسی ام بعد از پایان رقابت های لیگ برگزار می شود و چه خوب است که این مراسم همراه با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر باشد.»
او این را گفت و ادامه داد: «ما قبل از عید صبا را بردیم و یک عیدی به هواداران دادیم اما عیدی اصلی بماند در اردیبهشت ماه که امیدوارم پرسپولیس بتواند قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد.»
منبع : کاپ
برچسب ها: تدبیروامید ، روحانی
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین