مسمومیت 13 مسافر با گاز منواکسیدکربن
کد خبر: ۸۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
13 نفر از مسافران نوروزی در شیراز با گاز منواکسید کربن مسموم شدند.
13 نفر از مسافران نوروزی در شیراز با گاز منواکسید کربن مسموم شدند.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی استان فارس گفت : این افراد بامداد امروز به علت استفاده از وسایل گرمایشی غیرمجاز در چادرهای مسافرتی و براثر استنشاق گاز منو اکسیدکربن دچار مسمومیت شدند.
حسن همتی افزود : این مصدومان با حضور به موقع واحدهای امدادی اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند و از مرگ نجات یافتند.
وی اضافه کرد: آموزش مردم و استقرار گروههای فوریتهای پزشکی در محل اسکان مسافران سبب کاهش آمار مراجعه به بیمارستان بوده است.
برچسب ها: تدبیروامید ، روحانی
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین