نخستین حادثه پایتخت "24 ثانیه" پس از تحویل سال
کد خبر: ۸۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۰
سخنگوی اورژانس تهران گفت: نخستین حادثه اعلام شده به اورژانس ساعت 8 و 30 ثانیه ثبت شد.
سخنگوی اورژانس تهران گفت: نخستین حادثه اعلام شده به اورژانس ساعت 8 و 30 ثانیه ثبت شد.حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران گفت: ساعت هشت و 30 ثانیه امروز وقوع یک تصادف در اتوبان تهران- کرج به اورژانس اعلام شد. این حادثه نخستین ماموریت اورژانس تهران در سال 95 بود که یک دستگاه آمبولانس به محل تصادف اعزام شد.
وی ادامه داد:براثر برخورد پراید با گاردریل خودرو به شدت متلاشی شد اما سرنشین آن که مرد جوانی بود زنده ماند.
سخنگوی اورژانس تهران گفت:نیروهای اورژانس مجروح این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند و به نخستین ماموریت سال جدید پایان دادند.
منبع : میزان
برچسب ها: تدبیروامید ، روحانی
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین