برخورد پژو با الاغ دو نفر را راهی بیمارستان کرد
کد خبر: ۸۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
برخورد پژو با الاغ در محور جیرفت کرمان - باغ علیشاه دو مجروح بجای گذاشت.
برخورد پژو با الاغ در محور جیرفت کرمان - باغ علیشاه دو مجروح بجای گذاشت.صبح امروز یک دستگاه خودرو پژو 405 با یک الاغ در محور جیرفت کرمان - باغ علیشاه برخورد کرد.
بر اساس این گزارش، متاسفانه این حادثه دو مصدوم به همراه داشته است که توسط عوامل اورژانس و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: تدبیروامید ، روحانی
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین