کشف جسد مرد ۶۰ ساله پشت دستگاه عابربانک
کد خبر: ۸۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۰
صبح امروز جسد مردی ۶۰ ساله در ضلع شمالی میدان شوش کشف شد.
صبح امروز جسد مردی ۶۰ ساله در ضلع شمالی میدان شوش کشف شد.صبح امروز ماموران کلانتری 116 مولوی از کشف جسد یک مرد 60 ساله در ضلع شمالی میدان شوش با خبر شدند.
براساس اظهارات ماموران کلانتری 116 مولوی این مرد 60 ساله که ظاهرا معتاد مجهولالهویه بوده و مرگ او بدون آثار درگیری و خفگی بوده است.
مأموران کلانتری 116 مولوی در تماس با بازپرس ویژه قتل تهران اظهار داشتند که این جسد را پشت دستگاه عابربانک یکی از بانکهای حوالی میدان شوش پیدا کردند.
با دستور بازپرس مدیرروستا جسد برای تشخیص علت مرگ به پزشکی قانونی ارجاع شد.
منبع: فارس
برچسب ها: تدبیروامید ، روحانی
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین