تابلو تبلیغاتی جان دو تن را گرفت
کد خبر: ۸۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
وی افزود: در بررسی های به عمل آمده در محل مشخص شد دو جوان 22 و 23 ساله به نام های مجتبی و هادی در حال نصب یک تابلوی تبلیغاتی یک مجتمع تجاری بودند که بر اثر برق گرفتگی با برق سه فاز از بالای یک نردبان پنج متری به پایین پرتاب و به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.
سرهنگ "سید حسن حسینی " فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و گزارشی مبنی بر برق گرفتگی در روستای "حصار جوق " از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور، بلافاصله ماموران کلانتری 12 جمهوری و پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های به عمل آمده در محل مشخص شد دو جوان 22 و 23 ساله به نام های مجتبی و هادی در حال نصب یک تابلوی تبلیغاتی یک مجتمع تجاری بودند که بر اثر برق گرفتگی با برق سه فاز از بالای یک نردبان پنج متری به پایین پرتاب و به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.
سرهنگ حسینی بیان کرد: با دستور مقام قضائی، اجساد به سردخانه منتقل و پرونده در این خصوص تشکیل شد.
منبع: برنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین