آغاز «سه شو» جواد رضویان از فردا
کد خبر: ۷۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
برنامه «سه شو» جواد رضویان از پنجشنبه - سوم آذر ماه - همراه با جابهجایی ترکیبی هنرمندان، پخش خود را آغاز میکند.
وی دربارهی زمان پخش برنامه «سه شو» که چه روزهایی خواهد بود؟ توضیح داد: این برنامه پیش از این قرار بود روزهای پنجشنبه و جمعه پخش داشته باشد اما به دلیل تصمیم مدیران قرار شد در مناسبتها نیز به روی آنتن برود. مهران غفوریان نیز در این برنامه به عنوان مجری در کنار جواد رضویان حضور خواهد داشت.
این تهیهکننده همچنین بیان کرد: علاوه بر این هنرمندان، قرار است استعدادهای جدیدی هم در کنار این هنرمندان قرار بگیرند.
به گزارش ایسنا، برنامه ترکیبی «سه شو» با رویکرد طنز در 70 قسمت 50 دقیقهای به تهیهکنندگی ناصر ابراهیمی به موضوعات اجتماعی میپردازد و تلاش میکند با تعامل مطلوب با مخاطبان لحظات شاد و مفرحی را به وجود بیاورد. این برنامه از پنجشنبه ساعت 21 به روی آنتن شبکه سه میرود.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین