حیدرپور:هیأت نظارت بر برجام تشکیل شد
کد خبر: ۷۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
عوض حیدرپور ادامه داد: چون علی الاصول مصوبات شورای امنیت ملی و ترکیبات و ترتیباتی که در آنجا اتخاذ می شود باید به تصویب مقام معظم رهبری برسد؛ بعد از انکه به تنفیذ و تصویب ایشان رسید علی القاعده هم ترکیب هیئت و هم شرح وظایف ان مشخص خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی در رابطه با سرانجام هیئت نظارت بر اجرای برجام به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت: خبری که داریم این است که در شورای عالی امنیت ملی هیئتی تشکیل شده است و شرح وظایفی را هم برای ان نوشته اند.
عوض حیدرپور ادامه داد: چون علی الاصول مصوبات شورای امنیت ملی و ترکیبات و ترتیباتی که در آنجا اتخاذ می شود باید به تصویب مقام معظم رهبری برسد؛ بعد از انکه به تنفیذ و تصویب ایشان رسید علی القاعده هم ترکیب هیئت و هم شرح وظایف ان مشخص خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که اعضای هیئت را چه کسانی تشکیل داده اند گفت : هنوز از جزئیات اعضای این هیئت خبر نداریم اما به مجرد اینکه به لیست نهایی برسند اصولا به کمیسیون امنیت ملی اطلاع داده می شود.
نماینده مردم شهرضا در رابطه با وظایف کمیسیون امنیت ملی در موضوع برجام اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی بر اساس قانون اخیر مجلس وظیفه نظارتی را به عهده دارد که می بایست گزارش تیم مذاکره کننده هیئت و سازمان اجرایی برجام را به صورت نوبه ای بررسی و هر شش ماه یک بار به صحن علنی مجلس ارائه دهد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین