|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۰

هشدار به خوش‌ نشين‌‌هاي‌ خانه‌هاي‌ سازماني

کد خبر: ۶۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
حداکثر مدت استفاده از خانه‌هاي سازماني پنج سال است و با شرايطي خاص، اين مدت تا 3 سال ديگر قابل تمديد است.
حداکثر مدت استفاده از خانه‌هاي سازماني پنج سال است و با شرايطي خاص، اين مدت تا 3 سال ديگر قابل تمديد است.

روزنامه خراسان نوشت:

بر اساس ابلاغيه يک نهاد نظارتي به تعدادي از مسئولان اجرايي، اعلام شده است که علي رغم تاکيدات صريح آيين نامه نحوه واگذاري و استفاده از منازل سازماني که اعلام داشته حداکثر مدت استفاده از خانه‌هاي سازماني پنج سال است و با شرايطي خاص، اين مدت تا 3 سال ديگر قابل تمديد است، برخي کارمندان دستگاه ها بدون توجه به اين دستور قانوني، از تخليه و تحويل واحد مسکوني در اختيار خود امتناع مي کنند که بايد برخورد قانوني جدي با آنها صورت بگيرد.



ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین