هشدار به خوش نشينهاي خانههاي سازماني
کد خبر: ۶۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
حداکثر مدت استفاده از خانههاي سازماني پنج سال است و با شرايطي خاص، اين مدت تا 3 سال ديگر قابل تمديد است.
روزنامه خراسان نوشت:
بر اساس ابلاغيه يک نهاد نظارتي به تعدادي از مسئولان اجرايي، اعلام شده است که علي رغم تاکيدات صريح آيين نامه نحوه واگذاري و استفاده از منازل سازماني که اعلام داشته حداکثر مدت استفاده از خانههاي سازماني پنج سال است و با شرايطي خاص، اين مدت تا 3 سال ديگر قابل تمديد است، برخي کارمندان دستگاه ها بدون توجه به اين دستور قانوني، از تخليه و تحويل واحد مسکوني در اختيار خود امتناع مي کنند که بايد برخورد قانوني جدي با آنها صورت بگيرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین