۳ وزیر اسپانیا هفته آینده در ایران
کد خبر: ۶۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این هیات متشکل از 70 نماینده از شرکتها و سازمانهای بزرگ و سه وزیر امورخارجه، انرژی، صنعت و جهانگردی و وزیر زیرساخت اسپانیا خواهد بود.
هیات بلندپایه اسپانیا در نظر دارند تا در مدت سه روز حضور خود در تهران و همچنین اصفهان با چهار وزیر مربوطه در ایران دیدار کنند.
همزمان با ورود این هیات به ایران، یک همایش بزرگ نیز برای بررسی همکاریهای مشترک بین دوکشور برگزار خواهد شد.
هیات اسپانیایی از 15 تا 17 شهریور در ایران حضور خواهد داشت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین