قاضی پروندههای جنجالی بازنشسته شد
کد خبر: ۶۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
قاضی سیامک مدیرخراسانی رئیس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، از یک شهریور ماه 94 و بعد از 34 سال خدمت بازنشسته شده است.
قاضی سیامک مدیرخراسانی رئیس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، از یک شهریور ماه 94 و بعد از 34 سال خدمت بازنشسته شده است.
این قاضی باسابقه دادگاه کیفری استان تهران که به پروندههای بسیار معروف و مهمی از جمله پرونده قضات کهریزک، محمدرضا رحیمی، محمود احمدینژاد رئیس جمهور سابق، پروندههای متعدد مطبوعاتی، پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و ... رسیدگی کرده است، از بازنشستگی خود ابراز خوشحالی کرد و در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا قصد ورود به حرفه وکالت را دارد یا خیر، گفت: به هیچ وجه قصد ورود به حرفه وکالت را ندارم.
منبع: تسنیم
X Share
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار:
| در انتظار بررسی: ۱
| انتشار یافته: ۱
ناشناس
| 
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
1
پاسخ
مراقب ترور باشید! ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین